Анотований каталог передового пдагогічного досвіду, представленого на постійнодіючій виставці "Освіта Броварщини"

2014 / 2015 навчальний рік

Навчальний закладПрізвище, ініціали автора/авторів матеріалуНазва матеріалуНавчальний предмет чи напрям діяльностіКоротка анотаціяМетодист, який рецензував матеріал
РуднянськаЗОШ І-ІІІ ступенівХохлюк І.Г.Урок з біології в 7 класі з використанням ІКТ на тему: "Суцвіття"біологіяМатеріали представлені на огляд-конкурс уроків з використанням ІКТ + CD-дискДонченко Ю.М.
Семиполківський НВКЗаципанюк Л.В.Формування екологічної культури особистості в позакласній роботі з біологіїбіологіяОпис досвіду роботи з біології та екологіїДонченко Ю.М.
Мокрецький НВКРаєнок Н.П.Практичні аспекти застосування ІКТ на уроках біологіїбіологіяКонспекти уроків + CD-дискДонченко Ю.М.
РуднянськаЗОШ І-ІІІ ступенівЦиц А.І.Урок з географії в 8 класі з використанням ІКТ на тему: "Основні кліматичні показники. Пори року. Кліматичні ресурси"географіяМатеріали представлені на огляд-конкурс уроків з використанням ІКТ + CD-дискДонченко Ю.М.
Зазимський НВККниш І.І.Методичні розробки уроків з географіїгеографіяЗавдання з географії у формі рольової гри з використанням теоретичного матеріалу за допомогою мультимедійних засобівДонченко Ю.М.
Русанівський НВКЗінь О.Р.Особливості процесу впровадження сучасних технологій у навчальний процес та їх використання на уроках географіїгеографіяМетодичні рекомендації для вчителів географіїДонченко Ю.М.
Русанівський НВКЗінь О.Р.Формування екологічного мислення в учнів молодшого та середнього шкільного вікуекономікаМетодичні рекомендації для вчителів економікиДонченко Ю.М.
Зазимський НВККниш І.І.Створення умов для формування моральних цінностей і орієнтирів особистості, моральної культури і поведенки на уроках етики та християнської етикиетикаАктуальність вивчення предметів та курсів духовно-морального спрямування обумовлена не тільки істотними змінами в ціннисних орієнтирах українського суспільства, що спостерігаються нині. а й загальним зростанням ролі моралі в житті людства в інформаційному суспільстві часів глобалізації. Вивчення цих предмеьів передбачаає виховання поваги до свободи совісті, здатност співжиття в полікультурному та поліконфесійному суспільстві.Крокос Л.Г.
Тарасівський НВКШевчук З.Ф.Історія України в політичних карикатурах (2004-2014)історіяПолітична карикатура - один із методів вивчення історії. Вчитель уміло використовує політичну карикатуру, як проект: що є для учнів політична карикатура і яку актуальну проблему підняв художник-карикатурист.Крокос Л.Г.
Великодимерський СЗО НВККовалевська В.І.Інноваційні технології на уроках історіїісторіяВикористання учителем методики інноваційних технологій на уроках історії засвідчує її вплив на підвищення рівня знань і умінь школярів, є надійним ефективним засобом здійснення розвитку дитини, її самовираження.
Висвітлений досвід цінний для вчителів історії та правознавства і поповнить скарбницю педагогічних інновацій.
Крокос Л.Г.
Великодимерський СЗО НВККумейко В.М.Формування інформаційних, соціальних, громадянських компетентностей на уроках історії та правознавства шляхом впровадження нових педагогічних технологійісторіяІнноваційні технології, безумовно потребують подальшого осмислення і поступового запровадження у практику навчання не тільки проавознавства та історії, оскільки саме навчання, орієнтоване на реальні, чіткі, зрозумілі, життєво значущі результати, може сьогодні забезпечити дійсний розвиток особистості кожного учня і майбутнє нашої держави.Крокос Л.Г.
РуднянськаЗОШ І-ІІІ ступенівКомпанець О.П.Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках історії та правознавстваісторіяПерехід до інформаційного суспільства є об"єктивною необхідністю. Входження ІКТ у різні сфери суспільного життя не оминає і галузь освіти.Сучасні засоби інформаційно-комунікаційних технологій на уроках історії та првознавства у поєднанні з традиційними педагогічними технологіями дозволяють значно ефективніше розвинути і примножити природні здібності учнів і педагогів.Крокос Л.Г.
КняжицькаЗОШ І-ІІІ ступенівМаксименко Л.М.Національно-патріотичне, духовне виховання учнів на уроках історії, формування в них громадянської позиції і глибокого усвідомлення ролі громадянського суспільства у побуті та захисті незалежної Української державиісторіяРобота учителя спрямована на створення умов для успішного опанування курсу історії України, прищеплення інтересу до історії, як науки та навчальної дисципліни, виховання патріотично налаштованих громадян України, формування громадянського суспільстваКрокос Л.Г.
РуднянськаЗОШ І-ІІІ ступенівКомпанець О.П..Урок з історії України в 10 класі з використанням ІКТ на тему: "Війна радянської Росії з Українською Народною РеспублікоюісторіяМатеріали представлені на огляд-конкурс уроків з використанням ІКТ + CD-дискКрокос Л.Г.
ПухівськаЗОШ І-ІІІ ступенівГурбич М.Г.Дискусія як метод навчання історії в школіісторіяУ роботі учителя розкрито метод дискусії, як вільний обмін думками, якими б непопулярними чи несподіваними для інших вони не були та діалогічна позиція педагога при створенні проблемної ситуації.Крокос Л.Г.
ТребухівськаЗОШ І-ІІІ ступенівКуць Т.Г.Формування ключових навчальних компетентностей на уроках історії з використанням ІКТісторіяАтестаційні матеріали з розкриттям технологій реалізації провідної педагогічної ідеї та дидактичних особливостей організації уроку історії з використанням ІКТКрокос Л.Г.
ПухівськаЗОШ І-ІІІ ступенівМохонько Г.М.Етико-естетичне виховання молодших школярів засобами української народної пісні й музики.музичне мистецтвоСуть представленого досвіду полягає в цілісному підході до побудови уроку музики, Використання розвивальних вправ та ігор, підбір дидактичних матеріалів з урахуванням вікового та психічного розвитку молодших школярів, ретельно обраний репертуар на основі музичних творів українського фольклору сприяють створенню та виявленню на уроках емоційного стану учнів, викликають інтерес до співів.Ткаченко В.М.
КалитянськаЗОШ І-ІІІ ступенівЗрібняк О. А.Розспівування учнів на уроках музичного мистецтва - як фундамент відмінного звучання піснімузичне мистецтво Розспівування – це вокально – хорові вправи для формування навичок володіння співацьким голосом, що сприяють розвитку музичного слуху, пам’яті, ритму, співацького дихання, артикуляції, дикції. Завдяки ним відпрацьовуються різні види звуковедення, навички унісонного та ансамблевого співу, розвиваються психічні процеси, емоційна сфера та особистісні якості, чіткішим стає мовлення та розвивається розуміння виразності музичної мови. Розспівування - це головний етап на уроці музики.Ткаченко В.М.
КрасилівськаЗОШ І-ІІІ ступенівПащук С.В.Розвиток творчих здібностей учнів шляхом впровадження інформаційних технологій та інтерактивних методів навчання на уроках музичного мистецтвамузичне мистецтвоВідомо, що успіх навчання та виховання дітей найбільше залежить від учителя, його підготовки, ставлення до справи. У матеріалах досвіду роботи вчителя музичного мистецтва розкрито тему: “Розвиток творчих здібностей учнів шляхом впровадження інформаційних технологій та інтерактивних методів навчання на уроках музичного мистецтва.
Формування музичної культури школярів є головним завданням сучасної музичної педагогіки. Учитель має розвивати чутливість і потяг дітей до музики, ввести їх у світ добра і краси, відкрити в музиці животворне джерело людських почуттів і переживань, навчити захоплюватись музичними творами
Ткаченко В.М.
ГоголівськаЗОШ І-ІІІ ступенівСоломко В.Л.РОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ ЗАСОБАМИ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ РОБОТИ НА УРОКАХ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦВАобразотворче мистецтвоЗаняття малюванням розвивають людину вцілому, прилучають її до самого головного — процесу творчості. Художня творчість приносить дитині духовну рівновагу, розкриває здібність дитини до навчання, до уміння думати, аналізувати, шукати й знаходити оптимальні рішення у всіх випадках життя. Автор ділиться досвідом роботи з використання інтерактивних методів на уроках образотворчого мистецтва.Ткаченко В.М.
ПухівськаЗОШ І-ІІІ ступенівМикал Н.О.Естетичний розвиток особистості учня через творчу діяльністьобразотворче мистецтвоЕстетичне виховання - невід"ємна частина гармонійного виховання людини. Автор досліджує шляхи естетичного виховання на уроках образотворчого мистецтва та під час проведення позакласних заходів.Ткаченко В.М.
ТребухівськаЗОШ І-ІІІ ступенівМельниченко Н.В.Шляхи вдосконалення навички читання молодших школярівпочаткова освітаВпевнене володіння читання є одним з головних умов успішності дітей у навчанні. Для того, щоб навчання було цікавим вчителька створила цілу систему вправ, які дають можливість поліпшувати швидкість читання.Ткаченко В.М.
ТребухівськаЗОШ І-ІІІ ступенівГолець О.М.Формування навичок самостійної роботи у групі продовженого дняпочаткова освітаДля розвитку самостійності дітей при виконанні домашніх завдань створено ціла система інструкцій, порад, зразків розв язку задач, завдань, які спонукають до роздумів, ініціативи, самостійності, розумового напруження, винахідливості та творчості.Ткаченко В.М.
Світильнянський НВКМазур Г.К.Розвиток зв"язного мовлення молодших школярів шляхом впровадження інноваційних технологій.початкова освітаОдне з найголовніших завдань початкової ланки - навчити дітей змістовно, грамотично правильно і стилістично вправно висловлювати думки в усній та писемній формах.Ткаченко В.М.
ТребухівськаЗОШ І-ІІІ ступенівКорнійко Г. М.Використання мультимедійних засобів навчання у початковій школі.початкова освітаЩоб зробити навчання ефективним і результативним вчителька використовує мультимедійні засоби навчання. Розроблені цікаві мультимедійні уроки для учнів 2 класу стануть в нагоді вчителям початкових класів та вихователям ГПД.Ткаченко В.М.
Літківська ЗОШ І-ІІІ ступенів ім. М.СтельмахаМещерякова К.С.Сучасні методики для розвитку читацьких умінь та навичокпочаткова освітаЧитання є основою опанування всіх наук , розвитку людського інтелекту. Навчати дітей добре читати - одне з найважливіших завдань школи. В роботі описані сучасні методики для розвитку читацьких вмінь і навичок та використання їх в роботі педагога.Ткаченко В.М.
Літківська ЗОШ І-ІІІ ступенів ім. М.СтельмахаКабан В. М.Формування розвитку зв"язного мовлення на уроках української мови та літературного читання в початковій школі.початкова освітаРозробка проекту та розробки уроків з даного питання буде цікавим та корисним на уроках української мови та літературного читання вчителям початкових класів та вихователям ГПД.Ткаченко В.М.
КалинівськаЗОШ І-ІІІ ступенівХарсіка Л.І.Авторська програма курсу за вибором "Україна - єдина країна" (1-4 класи)початкова освітаГоловна мета курсу "Україна - єдина країна" формування в учнів розуміння цілісності й соборності України.
Програма зорієнтована на активне застосування діяльнісного підходу до організації навчання учнів.
Значна частина у реалізації її завдань належить методам активного навчання, які сприяють розвитку в школярів здібностей спостерігати, порівнювати , встановлювати зв"
язки, толорантно вести дискусію.
Відповідно до Державного стандарту програма передбачає формування ключових компетентностей.
Ткаченко В.М.
БоганівськаЗОШ І-ІІІ ступенівЙовенко О.Д.Активізація процесу пізнання дітей молодшого шкільного віку інноваційними технологіями навчання в початковій школі (інтеграція)початкова освіта Мета сучасної школи полягає в тому, щоб виховати дитину, яка вміє самостійно та творчо працювати і жити. Тема «Активізація процесу пізнання дітей молодшого віку інноваційними технологіями навчання в початковій школі (інтеграція)» допомагає розкрити творчий потенціал дітей і вчителя.
Ткаченко В.М.
КалитянськаЗОШ І-ІІІ ступенівЯценко С.Ю.Компетентнісний підхід до реалізації змісту природничо-математичної освіти молодших школярівпочаткова освітаФормування ключових і предметних компетентностей молодших школярів – актуальна проблема педагогічної науки та практики.
Компетентнісний підхід упорядковує систему навчальних завдань до уроку.
Автор демонструє, як при проведенні уроків природничо-математичних наук, кожен етап уроку побудований на засадах компетентнісного підходу.
Ткаченко В.М.
Русанівський НВКСавченко Г.В.Інтегрований урок як специфічна форма організації навчанняпочаткова освітаТкаченко В.М.
РуднянськаЗОШ І-ІІІ ступенівПономаренко В.С.Розвиток пізнавальних інтересів у молодших школярівпочаткова освітаГра – ефективний засіб, що стимулює дітей стати кращими. Вона формує первинне усвідомлення того, що гарно, а що погано, володіє прекрасною діагностичною функцією – показує дитині, що та вміє, що знає, чого боїться, що їй подобається.
Головна мета введення ігор у навчальний процес – викликати інтерес до навчання.
Кожна дидактична гра представлена у цьому збірнику виконує різні функції – збагачує пізнавальний досвіт дітей, розвиває увагу, пам’ять, мислення, мовлення і уяву.
Ткаченко В.М.
КалинівськаЗОШ І-ІІІ ступенівЗарва Л. В.Використання нестандартних форм навчання і виховання на уроках математики та в групах продовженого дня.початкова освіта
Використання нестандартних уроків сприяє формуванню пізнавальних інтересів школярів.
Для нестандартних уроків характерною є інформаційно-пізнавальна система навчання – оволодіння готовими знаннями, пошук нових даних, розкриття внутрішньої сутності явищ через диспут, змагання. На цьому уроці вчитель може організувати діяльність класу так, щоб учні в міру можливості працювали самостійно, а він керував цією діяльністю, забезпечуючи її необхідними дидактичними матеріалами.
В посібнику дані рекомендації щодо проведення нестандартних уроків в початковій школі.
Ткаченко В.М.
Великодимерський СЗО НВКСайко Т.М.Використання сучасних інноваційних технологій і творчих завдань в організації пізнавальної діяльності молодшого школярапочаткова освіта Інтерес у навчанні - є своєрідним епіцентром активізації навчання , розвитку. Важливою проблемою у сучасної школи є формування творчої активності учня і вчителя.
Головне завдання вчителя не в змушуванні учнів до навчання , а в розвитку в них пізнавальних інтересів і потреб, а також бажання долати труднощі у навчальній роботі.
Досвід роботи з даної теми буде цікавий вчителям початкових класів та вихователям ГПД.
Ткаченко В.М.
КалитянськаЗОШ І-ІІІ ступенівСкринник О.В.Розробка уроку для 4 класу з використанням ІКТ на тему: "Океани Землі"початкова освітаМатеріали представлені на огляд-конкурс уроків з використанням ІКТ + CD-дискТкаченко В.М.
РуднянськаЗОШ І-ІІІ ступенівЗаріцька О.Г.Урок з математики в 1 класі з використанням ІКТ на тему: "Обчислення значень виразів. Доповнення рівностей і нерівностей. Складання і розв'язування задач за малюнками"початкова освітаМатеріали представлені на огляд-конкурс уроків з використанням ІКТ + CD-дискТкаченко В.М.
РуднянськаЗОШ І-ІІІ ступенівПономаренко В.С.Міні-проект у 2 класі з природознавства з використанням ІКТ на тему: "Квіти в моєму житті"початкова освітаМатеріали представлені на огляд-конкурс уроків з використанням ІКТ + CD-дискТкаченко В.М.
РуднянськаЗОШ І-ІІІ ступенівДорошенко К.М.Урок з образотворчого мистецтва в 4 класі з використанням ІКТ на тему: "Образи природи в мистецтві"початкова освітаМатеріали представлені на огляд-конкурс уроків з використанням ІКТ + CD-дискТкаченко В.М.
Плосківське НВОДигал В.М.Використання інтерактивних методів навчання в початковій школіпочаткова освітаМетодична розробка для вчителів початкових класів та вихователів ГПДТкаченко В.М.
Семиполківський НВКСоловей В.М.Комплексний підхід до вивчення теми "Будова слова"початкова освітаМетодичні рекомендації вчителям початкових класів щодо збагачення словникового запасу на уроках української мови в початкових класахТкаченко В.М.
ПухівськаЗОШ І-ІІІ ступенівПиндюра С.А.Дидактичні вправи та ігри як засіб активізації мовленнєвої діяльності учнівпочаткова освітаРоботи педагога спрямована на те, щоб попередити помилки, а не працювати над ними.
Перспективна підготовка - одна з форм , що часто використовує вчитель на уроці.
Методична розробка буде корисна як учителю початкових класів так і вихователю ГПД.
Ткаченко В.М.
Гоголівська ЗОШ І-ІІ ступенівЖовтуха О.В.Диференціація - одна з форм інтерактивного навчання молодших школярівпочаткова освітаУ роботі висвітлено мету та завдання, які стоять перед учителем .початкових класів щодо розвитку в учнів як найпростіших так і найскладніших процесів.
Ткаченко В.М.
Великодимерський СЗО НВКТовстенко Л.Г.Розробки виховних заходівпочаткова освітаРозробки виховних заходів рекомендовано вчителям початкових класів та вихователям ГПДТкаченко В.М.
Великодимерський СЗО НВКЗаушнікова І.С.Інтеграція навчального процесу як чинник розвитку пізнавальної активності учнівпочаткова освітаОдним з перспективних напрямів удосконалення змісту освіти загалом і початкового навчання зокрема є інтегрований підхід до його структури та організації його засвоєння учнями загальноосвітньої школи.
Ідея інтегрованого навчання нині надзвичайно актуальна. Досвід роботи автора з даної теми цікавий та заслуговує на увагу.
Ткаченко В.М.
КрасилівськаЗОШ І-ІІІ ступенівМоскаленко Н.В.Проектна діяльність у початковій школіпочаткова освітаУ ході проектної діяльності в учнів відбувається формування навичок критичної оцінки отриманої інформації, свідома трансформація даних на рівень категоріальних понять, розвивається креативність мислення, без якої неможливе створення чогось нового та глибокого.
Протягом шести років автор працює над даною темою. Ділиться досвідом своєї роботи в посібнику.
Ткаченко В.М.
Заворицький НВКТиванюк О.Ю.Використання гри та ігрових ситуацій у навчально-виховному процксі школи І ступеняпочаткова освітаВикористання різноманітних способів організації ігрової діяльності у процесі навчання підвищить результативність навчальних досягнень учнів.
Методична розробка цікава для вчителів початкових класів.
Ткаченко В.М.
Рожнівський НВККондратенко Т.М.Гра як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльностімолодших школярівпочаткова освіта Завдання вчителя - не лише навчати , а й пробудити емоційне задоволення, радість від отриманих знань і до самого процесу засвоєння.
В посібнику систематизовано види ігор, які використовує вчитель.
Методичний посібник стане в нагоді вчителям початкових класів та вихователям ГПД.
Ткаченко В.М.
Плосківське НВОДигал В.М.Використання інтерактивних методів навчання в початковій школіпочаткова освітаМетодична розробка для вчителів початкових класівТкаченко В.М.
Великодимерський СЗО НВКПрима Н. ІВикористання інноваційних методик та технолій у навчальному процесі початкової освітипочаткова освітаМетодична розробка для учителів початкових класівТкаченко В.М.
ГоголівськаЗОШ І-ІІІ ступенівМазур Л.П.Поєднання активних і інтерактивних форм, методів і технологій організації пізнавальної діяльності на уроках правознавства та історіїправознавствоПрофесійне кредо вчителя - постійний пошук, самовдосконалення, адже навчаючи інших, навчаєшся сам.Застосування інтерактивних технологій допомагає розвивати креативні якості особистості учня. Саме здатність осмислювати сприяє виробленню вмінь свідомо застосовувати знання на практиці.Крокос Л.Г.
РуднянськаЗОШ І-ІІІ ступенівПігнастій О.А.Розвиток творчих здібностей учнів на уроках трудового навчаннятехнологіїНевпинний розвиток техніки, технологічних процесів і відповідне становлення проектної культури на виробництві приводить до необхідност залучати до творчої діяльності якомогоа більше школярів, якімають творчі здібності. Саме питання розвитку творчості, творчих здібностей на уроках трудового нвчання і розглянуті у роботі учителя.Крокос Л.Г.
КняжицькаЗОШ І-ІІІ ступенівЯловчук О.І.Метод проектів у викладанні трудового навчаннятехнологіїМатеріали та щоденна робота учителя за методом проектів у викладанні трудового навчання доводить можливості використання цього методу як під час вивчення інваріантної складової програми так і під час вивчення її варіативної частини. розкриває переваги та надає рекомендації щодо використання методу проектівКрокос Л.Г.
КняжицькаЗОШ І-ІІІ ступенівЯловчук О.І.Технологія виготовлення ланч матутехнологіїМатеріали та методичні рекомендації для підготовки учнів до олімпіади з обслуговуючої праціКрокос Л.Г.
КрасилівськаЗОШ І-ІІІ ступенівКрасюк Н.А.Система роботи з молодими вчителямиуправління закладомМетодичні рекомендації по організації роботи з молодими учителями містять витяги з наказів, плани роботи, поради, памятки, анкетиХитра І.В.
КрасилівськаЗОШ І-ІІІ ступенівЧуняк А.М.Концепція розвитку Красилівської ЗОШ І-ІІІ ступенів на 2013-2018 рокиуправління закладомЗбірник містить аналітичні матеріали діяльності закладу, концепцію розвитку школи, цільові проекти, перспективні плани діяльностіХитра І.В.
КняжицькаЗОШ І-ІІІ ступенівОлійник О.Б.Прогнозування діяльності навчального закладу (з досвіду роботи Княжицької ЗОШ І-ІІІ ступенів)управління закладомЗбірник містить самоаналіз роботи школи за різними напрямами діяльності та Програму розвитку Княжицької ЗОШ І-ІІІ ступенів на 2013-2018 рокиХитра І.В.
Мокрецький НВКЛях Н.М.Аналіз роботи Мокрецького НВК за 2012-2015 рокиуправління закладомЗбірник містить статистичні дані з різних напрямів діяльності Мокрецького НВК, відомості про роботу з обдарованими учнями, пріоритетні напрями діяльності та перспективи розвитку школиХитра І.В.
Великодимерський СЗО НВКЦарик Н.М., Кондратенко О.В., Дудар А.В., Крук Л.С., Стратілат Л.В.Самоаналіз діяльності Великодимерського СЗО НВК за 2011-2015 рокиуправління закладомЗбірник містить аналітичні та статистичні дані за різними напрямами роботи НВКХитра І.В.
Гоголівська ЗОШ І-ІІ ступенівБоговик Н.М.Реалізація прав особистості на освітууправління закладомМатеріали з досвіду роботи заступника директора з НВРХитра І.В.
Великодимерський СЗО НВКЯресько В.В.Формування стійких мотивацій і потреб, бережливого ставлення до свого здоров'яфізична культураДослідження вчителя щодо формування в учнів компетентного ставлення до свого здоров"я методами спортивних ігр. Вчителям фізичної культури надані методичні рекомендаці з означеної теми.Ткаченко В.М.
Русанівський НВКСоловей С.І.Методика навчання учнів гри у баскетболфізична культура .Баскетбол - спортивна гра, один з найпопулярнійших видів спорту. Для баскетболістів характерним є широке поле зору і добре розвинений зір. Баскетбол - емоційна гра, якапіднімає настрій людині.
Автор демонструє читачам, як правильно організувати роботу щодо впровадження комплексної програми гри в баскетбол.
Ткаченко В.М.
ТребухівськаЗОШ І-ІІІ ступенівХромець О.В.Методичні рекомендації до занять фізичної культури з учнями, віднесеними за станом здоров'я до спеціальної медичної групифізична культураРекомендації вчителям фізичної культури та початкових класівТкаченко В.М.
Мокрецький НВКЛях Н.М.Організація самостійної діяльності учнів на уроках хімії у процесі формування знань, умінь і навичокхіміяДосвід роботи з теми "Самостійна діяльність учнів на уроках хімії"Донченко Ю.М.
КрасилівськаЗОШ І-ІІІ ступенівПрудка Л.О.Формування в учнів мотивації до вивчення хіміїхіміяОпис перспективного педагогічного досвідуДонченко Ю.М.
КалитянськаЗОШ І-ІІІ ступенівКомпанець О.М.Роль інтерактивних технологій у розвитку творчих здібностей та пізнавальних інтересів учнів на уроках хіміїхіміяЗбірник містить завдання різного рівня складності для розвитку пізнавального навчанняДонченко Ю.М.
РуднянськаЗОШ І-ІІІ ступенівХохлюк І.Г.Розвиток творчої особистості на уроках хіміїхіміяМатеріали конкурсу "Учитель року -2015"Донченко Ю.М.
КалитянськаЗОШ І-ІІІ ступенівБілик О.П.Розробка уроку з художньої культури з використанням ІКТ на тему: "Палацо-паркові комплекси"художня культураКоспект уроку з мультимедійним додатком на CD-дискуТкаченко В.М.

2013 / 2014 навчальний рік

Навчальний закладАвтор/автори матеріалуНазва матеріалуНавчальний предмет чи напрям діяльностіКоротка анотаціяМетодист, який рецензував матеріал
Русанівський НВКЗінь О.Р.Особливості процесу впровадження сучасних технологій у навчальний процес та їх використання на уроках географіїгеографіяМетодичні рекомендації для вчителів географіїДонченко Ю.М.
ШевченківськаЗОШ І-ІІІ ступенівКоровай І.В.Оптитмізація навчально-виховного процесу на уроках інформатики з використанням електронних конспектів.інформатикаВикористання електронних конспектів на уроках інформатики дозволяє індивідуалізувати процес навчання за рахунок засвоєння учнями навчального матеріалу в індивідуальному темпі з використанням оптимального способу сприйняття інформації.Використання електронних конспектів є дієвим засобом оптимізації навчального процесу та сприяє успішній діяльності учнів, підготовці їх до життя в сучасному інформаційному суспільствіГорицька І.О.
ПухівськаЗОШ І-ІІІ ступенівГурбич М.Г.Дискусія як метод навчання історії в школіісторіяУ роботі учителя розкрито метод дискусії, як вільний обмін думками, якими б непопулярними чи несподіваними для інших вони не були та діалогічна позиція педагога при створенні проблемної ситуації.Крокос Л.Г.
ТребухівськаЗОШ І-ІІІ ступенівКуць Т.Г.Формування ключових навчальних компетентностей на уроках історії з використанням ІКТісторіяАтестаційні матеріали з розкриттям технологій реалізації провідної педагогічної ідеї та дидактичних особливостей організації уроку історії з використанням ІКТКрокос Л.Г.
ТребухівськаЗОШ І-ІІІ ступенівШпильова Л.П.Програма факультативного курсу з історії розвитку математики "Математика древня і юна" 11 класматематикаПрограма призначена для викладання факультативного курсу з історії розвитку математики в 11 класах, розрахована на 35 годин . В матеріалах подано розподіл навчального часу, зміст навчального матеріалу та вимоги. орієнтовне календарно-тематичне планування, в додатках подано викладення теоретичного матеріалу з історії розвитку математикиГорицька І.О.
Великодимерський СЗО НВКВіткалова Н.Я.Програма факультативу "Криптографія та криптоаналіз"математикаНаука криптографія пов’язана з такими розділами математики й інформатики, як комбінаторика, теорія ймовірностей, теорія чисел, статистика, модульна арифметика, теорія кодування, програмування та з іншими. Більшість із цих розділів вивчаються протягом шкільного курсу, ознайомлення з криптографією поглибить знання учнів із теорії чисел, комбінаторики, теорії ймовірностей, статистики, програмування, і тому це робить доцільним введення факультативу «Криптографія й криптоаналіз» для учнів 9-11 класів.Горицька І.О.
КняжицькаЗОШ І-ІІІ ступенівЕміна Т.Д.Шляхи та методи активізації пізнавальної діяльності учнів при вивченні математики.математикаЗацікавити вивченням математики й підтримувати цей інтерес у школярів є актуальним завданням для вчителя на кожному уроці.У своїй роботі вчитель розкриває шляхи та методи організації активної пізнавальної діяльності на уроках математики.Горицька І.О.
Літківська ЗОШ І-ІІІ ступенів ім. М.СтельмахаЮрченко І.О.Використання методу проектів на уроках математики та в позаурочний час, як засіб підвищення пізнавальної діяльності учнів.математикаЗастосування проектної діяльності на уроках та в позаурочний час сприяє розвитку творчих здібностей учнів, їх уяви, фантазії, виховує цілеспрямованість та організованість. У школярів зростає впевненість у своїх знаннях, підвищується інтерес до вивчення математики.Горицька І.О.
КалитянськаЗОШ І-ІІІ ступенівЗрібняк О. А.Розспівування учнів на уроках музичного мистецтва - як фундамент відмінного звучання піснімузичне мистецтво Розспівування – це вокально – хорові вправи для формування навичок володіння співацьким голосом, що сприяють розвитку музичного слуху, пам’яті, ритму, співацького дихання, артикуляції, дикції. Завдяки ним відпрацьовуються різні види звуковедення, навички унісонного та ансамблевого співу, розвиваються психічні процеси, емоційна сфера та особистісні якості, чіткішим стає мовлення та розвивається розуміння виразності музичної мови. Розспівування - це головний етап на уроці музики.Ткаченко В.М.
КрасилівськаЗОШ І-ІІІ ступенівПащук С.В.Розвиток творчих здібностей учнів шляхом впровадження інформаційних технологій та інтерактивних методів навчання на уроках музичного мистецтвамузичне мистецтвоВідомо, що успіх навчання та виховання дітей найбільше залежить від учителя, його підготовки, ставлення до справи. У матеріалах досвіду роботи вчителя музичного мистецтва розкрито тему: “Розвиток творчих здібностей учнів шляхом впровадження інформаційних технологій та інтерактивних методів навчання на уроках музичного мистецтва.
Формування музичної культури школярів є головним завданням сучасної музичної педагогіки. Учитель має розвивати чутливість і потяг дітей до музики, ввести їх у світ добра і краси, відкрити в музиці животворне джерело людських почуттів і переживань, навчити захоплюватись музичними творами
Ткаченко В.М.
ГоголівськаЗОШ І-ІІІ ступенівСоломко В.Л.РОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ ЗАСОБАМИ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ РОБОТИ НА УРОКАХ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦВАобразотворче мистецтвоЗаняття малюванням розвивають людину вцілому, прилучають її до самого головного — процесу творчості. Художня творчість приносить дитині духовну рівновагу, розкриває здібність дитини до навчання, до уміння думати, аналізувати, шукати й знаходити оптимальні рішення у всіх випадках життя. Автор ділиться досвідом роботи з використання інтерактивних методів на уроках образотворчого мистецтва.Ткаченко В.М.
ПухівськаЗОШ І-ІІІ ступенівМикал Н.О.Естетичний розвиток особистості учня через творчу діяльністьобразотворче мистецтвоЕстетичне виховання - невід"ємна частина гармонійного виховання людини. Автор досліджує шляхи естетичного виховання на уроках образотворчого мистецтва та під час проведення позакласних заходів.Ткаченко В.М.
Великодимерський СЗО НВКСайко Т.М.Використання сучасних інноваційних технологій і творчих завдань в організації пізнавальної діяльності молодшого школярапочаткова освіта Інтерес у навчанні - є своєрідним епіцентром активізації навчання , розвитку. Важливою проблемою у сучасної школи є формування творчої активності учня і вчителя.
Головне завдання вчителя не в змушуванні учнів до навчання , а в розвитку в них пізнавальних інтересів і потреб, а також бажання долати труднощі у навчальній роботі.
Досвід роботи з даної теми буде цікавий вчителям початкових класів та вихователям ГПД.
Ткаченко В.М.
Плосківське НВОДигал В.М.Використання інтерактивних методів навчання в початковій школіпочаткова освітаМетодична розробка для вчителів початкових класів та вихователів ГПДТкаченко В.М.
Семиполківський НВКСоловей В.М.Комплексний підхід до вивчення теми "Будова слова"початкова освітаМетодичні рекомендації вчителям початкових класів щодо збагачення словникового запасу на уроках української мови в початкових класахТкаченко В.М.
ПухівськаЗОШ І-ІІІ ступенівПиндюра С.А.Дидактичні вправи та ігри як засіб активізації мовленнєвої діяльності учнівпочаткова освітаРоботи педагога спрямована на те, щоб попередити помилки, а не працювати над ними.
Перспективна підготовка - одна з форм , що часто використовує вчитель на уроці.
Методична розробка буде корисна як учителю початкових класів так і вихователю ГПД.
Ткаченко В.М.
Гоголівська ЗОШ І-ІІ ступенівЖовтуха О.В.Диференціація - одна з форм інтерактивного навчання молодших школярівпочаткова освітаУ роботі висвітлено мету та завдання, які стоять перед учителем .початкових класів щодо розвитку в учнів як найпростіших так і найскладніших процесів.
Ткаченко В.М.
Великодимерський СЗО НВКТовстенко Л.Г.Розробки виховних заходівпочаткова освітаРозробки виховних заходів рекомендовано вчителям початкових класів та вихователям ГПДТкаченко В.М.
Великодимерський СЗО НВКЗаушнікова І.С.Інтеграція навчального процесу як чинник розвитку пізнавальної активності учнівпочаткова освітаОдним з перспективних напрямів удосконалення змісту освіти загалом і початкового навчання зокрема є інтегрований підхід до його структури та організації його засвоєння учнями загальноосвітньої школи.
Ідея інтегрованого навчання нині надзвичайно актуальна. Досвід роботи автора з даної теми цікавий та заслуговує на увагу.
Ткаченко В.М.
КрасилівськаЗОШ І-ІІІ ступенівМоскаленко Н.В.Проектна діяльність у початковій школіпочаткова освітаУ ході проектної діяльності в учнів відбувається формування навичок критичної оцінки отриманої інформації, свідома трансформація даних на рівень категоріальних понять, розвивається креативність мислення, без якої неможливе створення чогось нового та глибокого.
Протягом шести років автор працює над даною темою. Ділиться досвідом своєї роботи в посібнику.
Ткаченко В.М.
Заворицький НВКТиванюк О.Ю.Використання гри та ігрових ситуацій у навчально-виховному процксі школи І ступеняпочаткова освітаВикористання різноманітних способів організації ігрової діяльності у процесі навчання підвищить результативність навчальних досягнень учнів.
Методична розробка цікава для вчителів початкових класів.
Ткаченко В.М.
Рожнівський НВККондратенко Т.М.Гра як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльностімолодших школярівпочаткова освіта Завдання вчителя - не лише навчати , а й пробудити емоційне задоволення, радість від отриманих знань і до самого процесу засвоєння.
В посібнику систематизовано види ігор, які використовує вчитель.
Методичний посібник стане в нагоді вчителям початкових класів та вихователям ГПД.
Ткаченко В.М.
Плосківське НВОДигал В.М.Використання інтерактивних методів навчання в початковій школіпочаткова освітаМетодична розробка для вчителів початкових класівТкаченко В.М.
Великодимерський СЗО НВКПрима Н. ІВикористання інноваційних методик та технолій у навчальному процесі початкової освітипочаткова освітаМетодична розробка для учителів початкових класівТкаченко В.М.
ГоголівськаЗОШ І-ІІІ ступенівМазур Л.П.Поєднання активних і інтерактивних форм, методів і технологій організації пізнавальної діяльності на уроках правознавства та історіїправознавствоПрофесійне кредо вчителя - постійний пошук, самовдосконалення, адже навчаючи інших, навчаєшся сам.Застосування інтерактивних технологій допомагає розвивати креативні якості особистості учня. Саме здатність осмислювати сприяє виробленню вмінь свідомо застосовувати знання на практиці.Крокос Л.Г.
КняжицькаЗОШ І-ІІІ ступенівЯловчук О.І.Метод проектів у викладанні трудового навчаннятехнологіїМатеріали та щоденна робота учителя за методом проектів у викладанні трудового навчання доводить можливості використання цього методу як під час вивчення інваріантної складової програми так і під час вивчення її варіативної частини. розкриває переваги та надає рекомендації щодо використання методу проектівКрокос Л.Г.
Літківська ЗОШ І-ІІІ ступенів ім. М.СтельмахаКулініч О.В.Використання інтерактивних методів навчання на уроках української мови та літератури.українська мова та літератураМатеріали конкурсу "Учитель року-2014"Герасименко С.М.
КалитянськаЗОШ І-ІІІ ступенівЮхно С.Г.Виховання любові до рідного краю на уроках української літературиукраїнська мова та літератураРозробки уроків та виховних заходів з виховання любові до рідного краюГерасименко С.М.
Заворицький НВКОвчинник Т.О.Використання інтерактивних прийомів на уроках української мови та літературиукраїнська мова та літератураСистема уроків з теми "Складне речення"Герасименко С.М.
Русанівський НВКСоловей С.І.Методика навчання учнів гри у баскетболфізична культура .Баскетбол - спортивна гра, один з найпопулярнійших видів спорту. Для баскетболістів характерним є широке поле зору і добре розвинений зір. Баскетбол - емоційна гра, якапіднімає настрій людині.
Автор демонструє читачам, як правильно організувати роботу щодо впровадження комплексної програми гри в баскетбол.
Ткаченко В.М.
ТребухівськаЗОШ І-ІІІ ступенівХромець О.В.Методичні рекомендації до занять фізичної культури з учнями, віднесеними за станом здоров'я до спеціальної медичної групифізична культураРекомендації вчителям фізичної культури та початкових класівТкаченко В.М.
КалитянськаЗОШ І-ІІІ ступенівКомпанець О.М.Роль інтерактивних технологій у розвитку творчих здібностей та пізнавальних інтересів учнів на уроках хіміїхіміяЗбірник містить завдання різного рівня складності для розвитку пізнавального навчанняДонченко Ю.М.
Кiлькiсть переглядiв: 249